De belangrijkste feedback komt van onze klanten. Daarom vragen we hen naar hun mening over onze producten en service. Hun beoordelingen worden via het onafhankelijke platvorm eKomi en hieronder verzameld.
Antwoord van owayo:
Geachte klant, bedankt voor uw feedback. We zijn erg teleurgesteld dat het shirt niet goed past omdat keeper-shirts groter moeten worden besteld om ruimte te bieden voor beschermende uitrusting. Helaas is dit niet duidelijk genoeg gecommuniceerd op onze website, hiervoor bieden we onze excuses aan. Een medewerker van ons team zal contact met u opnemen.
Antwoord van owayo:
Lieve klant, bedankt voor uw review. We zijn ontzettend verontschuldigd als de communicatie niet soepel verliep en we zijn blij dat u dit heeft gemeld aan ons. Dit is het enige manier om te verbeteren. Als er een fout is gemaakt bij het drukken, zullen we dit in orde maken. Uw contactpersoon bij owayo neemt contact met u op.
eKomi is een onafhankelijk portaal waarop klanten hun online aankoop veilig en transparant kunnen beoordelen. Onze klanten maken al sinds 2011 gebruik van eKomi om hun feedback te geven. Wij kunnen op de klantbeoordelingen bij eKomi geen invloed uitoefenen.
Duizenden andere feedbacks vind je op www.ekomi.nl