De belangrijkste feedback komt van onze klanten. Daarom vragen we hen naar hun mening over onze producten en service. Hun beoordelingen worden via het onafhankelijke platvorm eKomi en hieronder verzameld.
Antwoord van owayo:
Beste klant, wij zijn blij dat je met onze producten tevreden bent. We vinden het ook vervelend dat je in het aanloopproces minder tevreden was. In uw geval was het echter zo dat er kleurcomplicaties waren met het door u aangeleverde logo. Dit zette erg veel druk op het nog kunnen halen van jullie deadline. Wij hadden dus vrijwel onmiddellijk een nieuw, goed drukbaar logo nodig om jullie deadline nog te kunnen halen. Wij hebben toen echter enige tijd op antwoord van jullie kant moeten wachten. Wij betreuren het, dat u dit proces zo ondervonden heeft.
eKomi is een onafhankelijk portaal waarop klanten hun online aankoop veilig en transparant kunnen beoordelen. Onze klanten maken al sinds 2011 gebruik van eKomi om hun feedback te geven. Wij kunnen op de klantbeoordelingen bij eKomi geen invloed uitoefenen.
Duizenden andere feedbacks vind je op www.ekomi.nl