Antwoord van owayo:
Beste klant, dank je voor je feedback. Wij vinden het jammer dat je ontevreden bent met de communicatie. Op basis van onze voorafgaande correspondentie kan ik geen onduidelijkheden vinden. Graag kun je ons verbeteringsvoorstellen mededelen. Wij hebben je shirt zelfs een dag vroeger verzonden als gepland (21-12-2022), in de hoop het zo nog voor de kerst geleverd te krijgen. Ook wij kregen van FedEx 23-12 als geplande leverdatum doorgegeven. Helaas is een zeer snelle levering door de kerstdrukte bij de bezorgdienst dus niet gelukt. Wij hopen op je begrip ervoor dat dit dingen zijn die zich ook buiten onze handen bevinden. Met vriendelijke groeten, je owayo team

eKomi
eKomi is een onafhankelijk portaal waarop klanten hun online aankoop veilig en transparant kunnen beoordelen. Onze klanten maken al sinds 2011 gebruik van eKomi om hun feedback te geven. Wij kunnen op de klantbeoordelingen bij eKomi geen invloed uitoefenen.
Duizenden andere feedbacks vind je op www.ekomi.nl