feedback_contentHeaderTitle

Feedback

Ervaringen van onze klanten …

De belangrijkste feedback komt van onze klanten. Daarom vragen we hen naar hun mening over onze producten en service. Hun beoordelingen worden via het onafhankelijke platvorm eKomi en hieronder verzameld.

Zeer goed Zeer goed Zeer goed Zeer goed Zeer goed Prima service, persoonlijk en snel. Overall erg tevreden. Vrij lange doorlooptijd na bestelling.
07.07.2018

Goed Goed Goed Goed Goed Wij vinden de express kosten voor het optijd kunnen leveren teveel. Als het nu echt last minute is zeg ik ja. Maar als wij 5 weken van te voren vragen om een datum waarop wij het zeker geleverd willen hebben en hiervoor extra kosten krijgen vinden wij niet ok. Voor de rest zijn wij tevreden.
11.06.2018

Zeer goed Zeer goed Zeer goed Zeer goed Zeer goed Uitstekende service via e-mail.
22.05.2018

Goed Goed Goed Goed Goed Niet jullie core-activiteit, maar bezorging wordt door FedEx gedaan. Zij willen blijkbaar geen producten bij buren afgeven als je even niet thuis bent. Aangezien wij paar dagen van huis waren moesten ze tot 3x toe terugkomen. De berichten die ze achterlieten waren kortaf en op onvriendelijke toon. Beter leveren ze een pakketje bij de buren of bij een afhaalpunt. Heb met DHL, DPD of PostNL en ook internationaal veel betere ervaringen. Nogmaals, FedEx is geen onderdeel van jullie bedrijf maar je werkt er wel mee samen. Zo tevreden als ik over jullie eigen service ben, zo ontevreden ben ik over FedEx-service in dit geval.
07.05.2018

Zeer goed Zeer goed Zeer goed Zeer goed Zeer goed We zijn vriendelijk te woord gestaan bij het bellen van de servicelijn en ook per mail was de reactie spoedig en beleefd. Het enige 'minpuntje' was de miscommunicatie over de korting. Aan de telefoon kregen wij te horen dat heren- en damesmodellen van hetzelfde item bij elkaar opgeteld zouden worden voor de korting, echter bleken hier gedurende het bestelproces nog een paar aanvullende voorwaarden voor te zijn die ons telefonisch niet mede gedeeld zijn. Verbeterpunt is hier dus duidelijker over communiceren in het geval van telefonische vragen.
30.04.2018

Antwoord van owayo:

Onze excuses voor het feit dat het hier tot een misverstand is gekomen. We doen ons best om onze prijzen zo transparant mogelijk te houden. Meer informatie omtrent het cumuleren van verschillende productvariaties is terug te vinden op onze website.

Zeer goed Zeer goed Zeer goed Zeer goed Zeer goed Alles top !
23.02.2018

Zeer goed Zeer goed Zeer goed Zeer goed Zeer goed Heel tevreden over het bestelproces, de kundigheid van Dabber waar ik contact mee heb gehad. Alleen ontevreden over de leverancier, want geen indicatie van bezorgtijd is heel erg slecht.
23.12.2017

Zeer goed Zeer goed Zeer goed Zeer goed Zeer goed Afleveren door fed ex is wel gedoe geweest. Ik had er op gerekend dat pakket bij de buren zou worden afgeleverd als niet thuis was. Uiteindelijk heb ik het bij Schiphol zelf opgehaald.
13.12.2017

Zeer goed Zeer goed Zeer goed Zeer goed Zeer goed Prettige service, klantvriendelijk
05.07.2017

eKomi

eKomi

eKomi is een onafhankelijk portaal waarop klanten hun online aankoop veilig en transparant kunnen beoordelen. Onze klanten maken al sinds 2011 gebruik van eKomi om hun feedback te geven. Wij kunnen op de klantbeoordelingen bij eKomi geen invloed uitoefenen.

Duizenden andere feedbacks vind je op www.ekomi.nl

feedbackStarfeedbackStarfeedbackStarfeedbackStarfeedbackStar
www.owayo.nl is gemiddeld met 9.2 van 10 sterren beoordeeld op basis van 1317 eKomi-klantbeoordelingen